biblioteket

Biblioteket - 6 år

Diverse Permalink2
Idag är Bibliotekets sjätte födelsedag! Jag har haft fantastiskt roligt med bloggen under de här sex åren, det har varit otroligt givande att få dela med mig av mina tankar kring de böcker jag läser. Varje gång jag får en kommentar av någon av er som läser blir jag så himla glad.
 
Men jag har på sistone känt en dalade entusiasm över bloggen. Så jag har bestämt mig för att ta en paus. Typ. Mina månadsuppdateringar kommer komma varje månad, mest för att jag tycker de är roliga att se tillbaka på. Men recensioner kommer jag vila från ett tag, helt enkelt tills det känns roligt igen. Så hoppas jag komma tillbaka till hundra procent igen så småningom, och fira flera blogg-födelsedagar i framtiden.
 
Tack till er som hängt med! Vi ses snart igen.
#1 - - Lion´s Library:

Grattis! :)

#2 - - Anna - Bokbabblaren:

Tråkigt att du pausar! Men ibland kan det nog behövas för att hitta tillbaka och komma ihåg varför en gillar att blogga. :)

Till top