biblioteket

BJVL: The resurrectionist: The lost work of Dr. Spencer Black

Böcker jag vill läsa the resurrectionist Permalink1
 
Det här verkar vara en riktigt häftig bok som man liksom kan sitta och bläddra i bara för att det är kul. Det börjar tydligen som en "biografi" om den här Dr. Spencer Black (vet inte om jag borde veta vem det är?) och fortsätter som en journal eller dagbok över hans verk eller arbete. Det handlar om övernaturliga varelser tror jag, som en förteckning över dem. Boken har illustrationer av varelsernas skelett och sådana saker. När jag har lite mindre olästa böcker här hemma (om det någonsin kommer ske) så ska denna helt klart flytta hem till mig!
 
Här är bokens goodreads-sida.
#1 - - Sara:

Har också fått upp ögonen för denna bok. Den verkar helt klart häftig. :D

Till top