biblioteket

Projekt 5 - Första omgången

Projekt 5 första, projekt 5 Permalink0
Ny kategori här på bloggen! Eftersom jag har en del olästa böcker och en oändlig talang att utöka den samlingen, så ville jag komma på något slags system för att faktiskt läsa de böcker jag har. Så här är det nu. Projekt 5 kallar jag det, eftersom jag kommer att läsa fem böcker innan jag får lov att skaffa hem några nya. För tillfället har jag tillräckligt med böcker för åtta omgångar och dessa inlägg kommer dyka upp med jämna mellanrum här på bloggen. 
 
Projekt 5 - första omgången innehåller de här böckerna:
 
-       The casual vacancy av JK Rowling (läser just nu)

-       Looking for Alaska av John Green

-       Sveket av P.C. Cast & Kristin Cast

-       Levande död i Dallas av Charlaine Harris

-       Lacrimosa av Eva-Marie Liffner

 

 

 

Till top