biblioteket

NaNoWriMo

Diverse 2012, nanowrimo Permalink0
 
 
Då var det dags! För första gången någonsin ska jag delta i NaNoWriMo (National Novel Writing Month). Jag ska alltså (försöka) skriva 50.000 ord på 30 dagar. Det ska bli skitkul! Jag har aldrig skrivit så mycket i mitt liv, så vi får väl se hur det går. För tillfället skriver jag även en c-uppsats, så mina händer kommer verkligen blöda under november har jag en känsla av. På grund av detta kommer jag förmodligen inte att hinna läsa särskilt mycket, inte heller blogga (fast uppdateringen har ändå inte varit på topp den senaste tiden, så...). Jag kommer antagligen att uppdatera lite om hur det går för mig under tiden. Vet dock inte om jag vill dela med mig av min berättelse, får se längre fram :)
 
Om ni vill lägga till mig som "writing buddy" så är mitt användarnamn Biblioteket.
 
Ska någon av er delta i årets NaNoWriMo? Har ni gjort det förr?
 
Gå in på nanowrimo.org om ni vill läsa mer.
Till top