biblioteket

Månadsupdate: Juli & Augusti

Månadsupdate månadsupdate Permalink0
Juli:
 
     
 
Antal lästa böcker: 6
Antal lästa sidor: 1308
Påbörjade serier: 1 - Vei
Avslutade serier: 1 - Rosengäddda  Nevermind, finns tydligen en fjärde bok.
Omläsningar: -
Bästa boken: Vårjakt i Rosengädda
 
Augusti:
 
 
Antal lästa böcker: 1
Antal lästa sidor: 165
Påbörjade serier: -
Avslutade serier: 1 - Monstret i natten
Omläsningar: -
Bästa boken: Inte mycket att välja på här, haha.
 
___

Så i mitt senaste inlägg skrev jag ju att mina månadsuppdateringar inte skulle vara en del av min bloggpaus, men när juli var slut glömde jag helt enkelt bort att skriva ett inlägg. Så vi kör ihop två månader helt enkelt. Väldigt bra läsmånad i juli, lite mindre bra i augusti. Har egentligen läst mer än bara Monstret och människorna, men den var det enda jag läste ut. Hoppas på en fantastisk läsmånad i september, håller på med några väldigt bra böcker för tillfället.
Till top