biblioteket

Månadspdate - februari

Månadsupdate februari, månadsupdate Permalink0
  
 
Månadens bästa bok: Genom dina ögon
Månadens sämsta bok: Hans majestäts drake
Månadens bästa karaktär: Åh, så svårt. Gillade nog Vandraren bäst.
Månadens sämsta karaktär: Laurence från Hans majestäts drake. Han var tråkig.
Antal lästa böcker: 3
Antal lästa sidor: 1141
 
En väldigt bra bok, en helt okej bok och en bok som jag inte gillade alls. Väldigt varierat denna månaden om inte annat.
 
Min läslust har väl varit sisådär, mest på grund av att jag för tillfället jobbar på två böcker som inte är sådär överdrivet spännande (än i alla fall). Så även om jag hade planerat att läsa ut även dem under februari, så blev det inte på det viset. Men om några dagar dyker det upp recensioner på de böckerna och även ett inlägg med lite nyinköpta böcker. Jag gick lite bananas. 
Till top