biblioteket

Månadsupdate: Mars

Månadsupdate månadsupdate Permalink0
     
     
 
Antal lästa böcker: 12
Antal lästa sidor: 3217
Påbörjade serier: 3 - The Selection, Sagan om Isfolket, Charlotte Holmes.
Avslutade serier: 1 - The mortal instruments.
Omläsningar: -
Bästa boken: Läsarna i Broken Wheel rekommenderar och City of heavenly fire får dela på första platsen tror jag.
 
Mars har varit ljudbokens månad för mig, har bara läst ut en enda fysisk bok. Har gillat att lyssna på böcker hur mycket som helst. Jag är en himla rastlös person, jag kan sällan sitta still längre stunder med en bok (då ska den vara riktigt bra). Så med en ljudbok i öronen kan jag multitaska så mycket jag vill. Tror dock att lyssnandet kommer lugna sig lite i April när det inte är riktigt lika nytt och spännande längre. Vill ju fokusera lite på mina fysiska böcker också.
 
Hur som helst har jag haft en riktigt bra läsmånad!
Till top