biblioteket

Månadsupdate: Januari

Månadsupdate januari Permalink2
 
Månadens bästa bok: Peter Pan
Månadens sämsta bok: -
Månadens bästa karaktär: Peter Pan
Månadens sämsta karaktär: För första gången är min bästa karatär även min sämsta, Peter här med.
Antal lästa böcker: 1
Antal lästa sidor: 207
 
En seg början på 2015. Fast jag gillade ju boken väldigt mycket, så det gör inte så mycket. Har även tagit mig igenom en bra bit av A storm of swords, men den får vara med i februaris månasupdate, när den är utläst.
#1 - - Anna - Bokbabblaren:

Jag har taggat dig i "I mustache you some questions", om du vill göra den. :)
http://bokbabblaren.blogspot.se/2015/02/i-mustache-you-some-questions.html

#2 - - MonsterSteffa:

A Storm of Swords är inte helt lätt att ta sig igenom heller, så vad gör det att januari inte blev världens superläsmånad? :)

Svar: Sant :P
None None

Till top