biblioteket

Månadsupdate - Oktober

Månadsupdate månadsupdate, oktober Permalink0
   
 
 
Månadens bästa bok: Tror jag gillade Zelda vs patriarkatet mest.
Månadens sämsta bok: Ingen direkt dålig bok denna månaden, men om jag måste välja blir det nog Maus.
Månadens bästa karaktär: Zelda
Månadens sämsta karaktär: Curley från Of mice and men.
Antal lästa böcker: 4
Antal lästa sidor: 668
 
Började på ett nytt jobb under oktober och försöker hitta ork att läsa när jag kommer hem på kvällen. För min läslust är i topp för tillfället, jag är bara så himla trött på kvällarna. Men jag vänjer mig nog snart, det var ganska länge sedan jag jobbade heltid.
 
Hur som haver gillade jag det jag faktiskt läste under oktober, även om ingen av dem var alldeles fantastisk. Men jag håller på med en bok jag verkligen gillar just nu, ska bli spännande att se hur den slutar!
Till top