biblioteket

Månadsupdate - Augusti

Månadsupdate augusti, månadsupdate Permalink0
    
 
Månadens bästa bok: Will Grayson, Will Grayson
Månadens sämsta bok: Romeo och Juliet tror jag.
Månadens bästa karaktär: Tiny Cooper!
Månadens sämsta karaktär: Vet inte riktigt. Störde mig lite på Sadie i Flickan från tjugotalet emellanåt.
Antal lästa böcker: 5
Antal lästa sidor: 1362
 
Har haft något av en lässvacka under den senare halvan av augusti. Eller ja, livet har väl kommit emellan på sätt och vis. Men av de böcker jag har läst har jag gillat de flesta rätt så bra. Älskade ju Will Grayson, Will Grayson och jag hann till och med läsa om Pojkarna av Jessica Schiefauer. Har velat det ett bra tag. Har dessutom bara en bok kvar i min Goodreads reading challenge! Det har verkligen varit ett bra läsår hittills för min del. Tror inte att jag kommer att öka på mitt antal dock, utan låter den nog vara som den är.
Till top