biblioteket

Månadsupdate - januari

Månadsupdate böcker, januari, månadsupdate Permalink1
    
  
 
Månadens bästa bok: Alltså nej. Jag kan inte välja bara en. Det har varit flera riktigt bra böcker denna månaden.  Även om Cinder fick högst betyg, så får den dela första platsen med The casual vacancy, Looking for Alaska och Jellicoe road. 
Månadens sämsta bok: Lacrimosa
Månadens bästa karaktär: Krystal Weedon från The casual vacancy tror jag.
Månadens sämsta karaktär: Bill från Levande död i Dallas.
Antal lästa böcker: 7
Antal lästa sidor: 2372
 
Min läslust, som var lite si-sådär under 2012's senare månader, har kommit tillbaka i full fart. I januari har jag verkligen njutit av att läsa och jag har hela tiden känt att jag bara vill ha mer. Skitkul! Hoppas det håller i sig ett tag till. Även om några av böckerna jag läste denna månaden inte direkt var något att hänga i julgranen, så var majoriteten riktigt bra. 
#1 - - Carro:

Oj, Den tomma stolen så högt upp på listan alltså? Det var ovanligt, baserat på andra recensioner som jag har läst för har nämligen inte läst den själv :)

Svar: Ja, jag har också hört att många inte riktigt gillade den. Men jag tyckte den var riktigt bra, tycker absolut att du ska läsa den :)
None None

Till top