biblioteket

NaNoWriMo 2012 - sammanfattning

Diverse nanowrimo 2012 Permalink0
 
 
Så var det över. Min allra första NaNoWriMo. Målet var alltså att skriva 50000 ord på 30 dagar. Lyckades jag? Absolut inte. Mitt bidrag blev "bara" strax över 12000 ord (12102 närmare bestämt). Men jag är så sjukt nöjd ändå. Jag kunde visserligen ha ansträngt mig en gnutta mer för att uppnå mitt mål, men 12000 ord är ändå mer än jag någonsin skrivit på någon av mina berättelser. Och det har varit så fruktansvärt kul! NaNo kommer definitivt vara ett årligt inslag i mitt liv och jag ska göra mitt bästa för att stå som vinnare någon gång i framtiden. Just nu är jag mest glad över vad jag fått ut av årets medverkan; jag har upptäckt hur mycket jag verkligen älskar att skriva. Det är visserligen något jag alltid tyckt varit kul, men inte såhär. Boken jag påbörjade nu under november kommer jag absolut fortsätta skriva på. Kanske är den någorlunda klar lagom till november 2013, när nästa berättelse ska påbörjas? Hur som helst är jag väldigt glad över att jag medverkade i årets NaNoWriMo. Hur har det gått för er?
Till top