biblioteket

Månadsupdate - Augusti

Månadsupdate bokblogg, böcker, månadsupdate Permalink3
 
 
Månadens bästa bok: The fault in our stars
Månadens sämsta bok: Me and Earl and the dying girl (även om den inte var dålig direkt)

Månadens bästa karaktär: Åh, gud vad svårt! Många bra karaktärer i Augusti. Charlie om jag måste välja en.
Månadens sämsta karaktär: Caleb i Insurgent

Antal lästa böcker: 6
Antal lästa sidor: 2006
 
En riktigt bra månad! Bara böcker som jag gillade, även om Me and Earl and the dying girl inte riktigt spelade i samma liga som flera av de andra böckerna jag läste. Blir svårt att toppa detta i september tror jag.  
 
Läste ni några bra böcker i Augusti?
#1 - - Linnea:

Å jag vill så gärna läsa The perks!! :)

Svar: Den är väldigt bra :)
None None

#2 - - Jennifer:

Gud, vad jag vill läsa Perks! Kul att du gillade The fault in our stars! Har läst den 2 gånger i år, den är ju bara för bra! Hatar Caleb i Insurgent - usch! Me and Earl and the dying Girl vill jag gärna läsa! :)

Svar: Ja, The fault in our stars var verkligen fantastisk :)
None None

#3 - - Petra:

Jag läste Throne of Glass i Augusti och det är den bästa boken jag läst hittills i år. :)
Gillar inte eller Caleb i Insurgent, och jag var chockad över det som hände. Hade inte kunnat lista ut det. :)

Svar: Jag ska nog läsa den så småningom, den verkar bra :)
None None

Till top