biblioteket

Bokrean 2016

Nytt och lånat agnes cecilia, arvet efter dig, bokrean 2016, egenmäktigt förfarande, ensam på mars, stoner, the iron trial, the rithmatist Permalink2
 
Bokrean har börjat! Satte mig på tåget och begav mig mot Malmö i förmiddags för att se om jag kunde hitta någonting roligt. Det kunde jag givetvis.
 
       
 
På SF-Bokhandeln hittade jag The Iron Trial och The Rithmatist. Blev jätteglad över att hitta dem på rean, har velat läsa dem ett tag nu. Resten hittade jag på Akademibokhandeln. Stoner vet jag egentligen inte så mycket om, men varje gång jag går in i en bokhandel går jag alltid och petar lite på den. Så nu slog jag till helt enkelt. Egenmäktigt förfarande tycker jag låter väldigt intressant, har hört massor av bra saker om den. Arvet efter dig var den boken jag hade hoppats hitta på rean i år. Har redan börjat läsa och den är riktigt bra hittills. Ensam på Mars, eller The Martian, blev jag lite förvånad över att hitta av någon anledning. Men glad, hör bara massa lovord om den boken. Och slutligen Agnes Cecilia. Hur fint är inte detta omslag?! Älskade filmen när jag var lite yngre, och upptäckte att det var en bok från början för några år sedan. Så den här är jag riktigt glad över att ha fått tag på.
 
Har ni fyndat än på rean?
#1 - - annamariaa:

åhh, agnes cecilia klämde jag också på, ångrar nästan nu att jag inte köpte den. fat å andra sidan köpte jag sju andra böcker haha. läs pepp till dig, kram

#2 - - Vargnatts bokhylla:

Ensam på mars är riktigt bra! :)

Till top