biblioteket

Månadsupdate: september

Månadsupdate månadsupdate Permalink0
     
   
 
 
Månadens bästa bok: Nimona, och de omläsningar jag gjorde.
Månadens sämsta bok: Frankenstein
Månadens bästa karaktär: Ballister Blackheart
Månadens sämsta karaktär: Han  
Antal lästa böcker: 9
Antal lästa sidor: 3067, samt en ljudbok
 
Det har varit riktigt roligt att läsa i september! Är himla glad att jag har klämt in hela tre omläsningar. För ett tag sedan, ganska länge sedan, tänkte jag att jag skulle läsa om hela Harry Potter-serien men läste bara första boken. Kände att det var dags att fortsätta nu. Och de två första böckerna i Engelsforstriologin var minst lika bra som första gången jag läste dem. Älskar verkligen de böckerna. Resten av de böcker jag hann med under månaden var övervägande bra. Gav upp Spökstaden av Ransom Riggs, känner inte alls för den. Så den får åka tillbaka till biblioteket, så får jag väl låna den igen om lusten skulle falla på.
Till top