biblioteket

Födelsedagsböcker

Nytt och lånat födelsedag Permalink1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag fyllde år i fredags och fick en massa fina böcker i present. Blev superglad, vet att min familj egentligen tycker det är rätt så tråkigt att jag bara önskar mig böcker i stort sett.
 
 
 
Båda mina föräldrar gav mig Norrsken av Frida Skybäck. Får ta och komma ihåg att inte ge dem samma lista på böcker jag önskar mig i framtiden, haha! Blev superglad i alla fall, är väldigt nyfiken på den här boken.
 
 
 
The outsiders och Nimona härnäst. Läste Nimona igår och fullkomligt älskade den. Recension kommer lite senare.
 
 
 
Darkfever ska bli väldigt kul att läsa, har hört massor av bra saker om den. Flickan från paradiset var en present från min pappas partner, aldrig hört talas om tidigare men det var en av hennes favoriter. Låter väldigt bra i alla fall.
 
 
 
Och slutligen fick jag den här fina lilla boken av min syster. Blev jätteglad! Har aldrig sett den här förut, men ser fram emot att prova den. Där är en massa små "skrivuppgifter" liksom inuti.
 
Har haft en superbra födelsedag med min fina familj. Ser fram emot att läsa alla de här böckerna!
#1 - - Frida Skybäck:

Grattis i efterskott! Nu kan du ju läsa Norrsken två gånger :). Mycket nöje!/Frdia

Svar: Tack så mycket! Ja, det får jag göra :)
None None

Till top