biblioteket

Winner of NaNoWriMo 2015!

Diverse nanowrimo Permalink1
 
 
Jag klarade det! Jag har vunnit NaNoWriMo för första gången! Är sjukt glad, kan knappt fatta det. 50027 ord landade kalaset på. Jag låter det vara så tror jag, även om jag egentligen har hela dagen imorgon på mig också. Men första utkastet på boken är ändå inte färdigt, skulle nog behöva skriva runt 20000 ord till innan jag kan börja redigera. Så om jag skriver några hundra ord extra imorgon spelar inte så stor roll för min del.
 
Det har varit galet kul att skriva i årets NaNo. Nog för att jag har haft dagar då jag inte har känt för det och har halkat efter. Men jag är väldigt stolt över att ha tagit mig i mål ändå! Månaden har gått riktigt fort och jag längtar redan till nästa november.
 
Här hittar ni min profil.
#1 - - Anna - Bokbabblaren:

Åh vad roligt, grattis!! :D Låter spännande med pirater. :)
Själv fick jag alldeles för mycket att göra, så orkade helt enkelt inte fortsätta resten av månaden även om jag hade haft tid. Men fick mycket nya idéer i början av månaden, så är glad ändå! :3

Svar: Tack! :DIbland tar livet över helt enkelt :P Kul med nya idéer i alla fall :)
None None

Till top