biblioteket

Biblioteket fyller 4 år!

Diverse bokblogg Permalink1
För fyra år sedan satt jag och tänkte att det skulle vara himla kul att blogga om böcker. Jag hade alldeles nyss upptäckt att man faktiskt kunde göra det, tanken hade inte slagit mig in tidigare. Jag hittade en hel del andra bokbloggar, varav många jag fortfarande följer. Minns hur jag satt i min säng med datorn i knät och var hur exalterad som helst. Det tog ett tag innan jag riktigt fick grepp om bloggandet och även om jag kanske fortfarande inte uppdaterar superregelbuntet så är det stor skillnad mot när Biblioteket slog upp dörrarna 2011.
 
Tycker det är jätteroligt att gå tillbaka i arkivet och läsa de allra äldsta inläggen (här hittar ni mitt första inlägg) och sedan fortsätta framåt. Lite utveckling tycker jag ändå att man ser. Och oavsett vad så är jag himla glad att jag bestämde mig för att starta den här bloggen. Tycker det är så fruktansvärt roligt att ha ett ställe där jag kan skriva om böckerna jag läser.
 
Så grattis till bloggen och tack till er som läser!
#1 - - Anna - Bokbabblaren:

Grattis! :D

Svar: Tack!
None None

Till top