biblioteket

Bokiga julklappar

Nytt och lånat a little life, everything everything, interview with the vampire, julklappar, sapiens, shades of earth, slända i bärnsten, the kiss of deception, the titan's curse, warbreaker Permalink2
 
      
 
Av min fina familj fick jag de här böckerna i julklapp. Så himla glad över vartenda en! Kan knappt vänta på att få sätta igång med någon av dem, vill bara avsluta boken jag läser för tillfället först. Kan inte riktigt bestämma mig för vilken bok jag ska sätta igång med först dock. Är nog mest inne på The Kiss of Deception eller Sapiens. Hur som helst är jag jättetacksam för mina fina presenter och jag har haft en supermysig jul.
#1 - - Bokprinsessorna :

Ser ut som en härlig samling håller på att läsa slända i bärnsten just nu och den är ju så bra! :)

Svar: Ser verkligen fram emot att sätta igång med den :)
None None

#2 - - anna:

everything, everything verkar riktigt bra. percy jackson är ju också den bästa, kram och god jul i efterskott.

Svar: God jul i efterskott! :)
None None

Till top