biblioteket

Födelsedagsböcker

Nytt och lånat födelsedag Permalink2
Igår fyllde jag år och min familj kom på besök och åt lite tårta. Jag tänkte visa de bokrelaterade presenter som de gav mig.
 
 
Av min syster fick jag en jättefin box som innehöll de här böckerna. Fantastic beasts & where to find them, vilken jag läser just nu, och Quidditch through the ages. Blev sjukt exalterad när jag öppnade paketet!
 
 
Min pappa gav mig ett presentkort på en lokal bokhandel, och självklart har jag redan satt sprätt på det mesta som fanns på det där kortet. Böcker jag har tittat på hur länge som helst, men inte köpt av någon anledning. 
#1 - - Rebecca:

Kul att du gillade dem :D <3

Svar: Klart jag gjorde! Har läst ut dem nu precis :)
None None

#2 - - Petra:

Grattis i efterskott!! :)

Svar: Tack! :)
None None

Till top