biblioteket

30 day book and literature challenge: Dag 17

Utmaningar 30 day book and literature challenge Permalink1
17. A book you want to like, but can’t get into for whatever reason. Why can’t you get into it?
 
Det här har jag nämnt flera gånger, men jag kan helt enkelt inte komma in i Sagan om ringen! Och det är så synd, vill så himla gärna tycka om den. Den är så seg... Men jag är fast besluten att läsa ut den!
 
 
#1 - - Anna - Bokbabblaren:

Jag försökte två-tre gånger att läsa den innan jag bestämde mig för att nu ska jag fasiken ta mig igenom den. Och ja, tog mig igenom den då och måste säga att jag inte direkt älskade att läsa den, även om jag gillade den vissa stunder. Men jag tror dock det är en sån där bok som växer efteråt, för när jag tänker tillbaka på den så är det som att jag verkligen gillar den och till och med vill läsa om den...? Haha. Men en behöver nog ge den lite tid, för det är ju ganska långsamt tempo som du kanske har märkt. :)

Svar: Jag hoppas att jag också kommer känna så när jag är klar :)
None None

Till top