biblioteket

Månadsupdate: November

Månadsupdate månadsupdate Permalink0
 
 
Månadens bästa bok: Aristotle & Dante var alldeles underbar även andra gången jag läste den, och The Final Empire var också sjukt bra. Så delad första plats denna månaden.
Månadens sämsta bok: Ingen dålig bok under november.
Månadens bästa karaktär: Vin tror jag, om jag inte räknar min redan befintliga kärlek för Aristotle & Dante.
Månadens sämsta karaktär: Vet inte riktigt. Shan kanske? Elends ex i The Final Empire.
Antal lästa böcker: 2
Antal lästa sidor: 1006
 
Bristen på energi har fortsatt in i november, och jag har bara läst två böcker. Dock har de varit väldigt bra båda två, så det gör faktiskt inte så mycket.
 
NaNoWriMo då? Har knappt skrivit något alls. Upptäckte typ halvvägs igenom månaden att jag inte alls gillar min berättelse, och gav upp lite grann. Men men, så kan det vara. 8367 ord landade det hela på till slut.
 
Nu hoppas jag på lite mer energi i december, det är så tråkigt att inte orka läsa och göra annat man egentligen känner för att göra.
Till top