biblioteket

Månadsupdate - Mars

Månadsupdate mars Permalink1
    
     
 
Månadens bästa bok: Nattens cirkus, utan tvekan!
Månadens sämsta bok: Ingen av böckerna har väl varit direkt dålig, men Djävulens märke är nog den jag gillade minst.
Månadens bästa karaktär: Allan Karlsson tror jag.
Månadens sämsta karaktär: Malin från Djävulens märke får det nog bli.
Antal lästa böcker: 9
Antal lästa sidor: 3238
 
Mars har varit en riktigt rolig läsmånad! Läslusten har verkligen varit på topp och jag hoppas att det håller i sig in i April.
#1 - - Linnea:

Nattens cirkus är verkligen bra! Jag blev helt tagen i början, men sedan tror jag att jag tröttnade på kärleksberättelsen och tappade intresset lite.. Men fortfarande en bra bok! :)

Svar: Jag blev verkligen förvånad över hur pass mycket jag tyckte om den :)
None None

Till top