biblioteket

Böcker under granen

Nytt och lånat julklappar Permalink3
 
Hoppas ni alla har haft en riktigt bra jul! Min har varit väldigt mysig, god mat och trevligt sällskap. Jag tänkte visa de böcker jag fick av min fina familj i år. Hade glömt att jag önskade mig flera av dem, så blev väldigt glatt överraskad när jag öppnade paketen. 
 
Little Women är så sjukt fin, älskar det här omslaget. Och det ska bli väldigt spännande att se hur jag gillar The Cuckoo's Calling, det är ju inte en genre jag brukar gilla. Men det är ju samtidigt JK Rowling. Och Peter Pan! Hur fin?! Min kära syster gav den till mig, tror det är en av mina favoritklappar. Teckna steampunk är ju inte någon bok jag kommer ta upp här i bloggen och recensera direkt, men det är ju ändå en bok, så den fick vara med här ändå. Slutligen har vi Hark! A vagrant, som jag är ungefär halvvägs igenom. Väldigt underhållande än så länge.
 
Nu hoppas jag på en massa läsning under resten av min ledighet. Har inte haft energi till det den senaste tiden. Ska ta och göra lite frukost och fortsätta med Hark! A vagrant nu tänkte jag.
#1 - - Boklandskapet:

Åh vilken vacker utgåva av Peter Pan. Vet du vart den är köpt eller vilket förlag som gett ut den? :D
Den är verkligen ett måste att köpa in i år =) Ser ut som en toppenjul för dig då men massor av fin läsning som kommer.

Svar: http://www.adlibris.com/se/bok/peter-pan-puffin-chalk-9780147508652
Här finns den! :)
None None

#2 - - Vargnatts bokhylla:

Wow, Little women och Peter Pan var verkligen otroligt fina!

Svar: Eller hur! Är helt kär i dem, får hoppas att innehållet är lika fint :)
None None

#3 - - Anna - Bokbabblaren:

Så fin Peter Pan-boken är! :3

Svar: Visst är den! :) Ser fram emot att läsa den också
None None

Till top