biblioteket

Månadsupdate - September

Månadsupdate månadsupdate, september Permalink1
   
     
 
Månadens bästa bok: Delad första plats för Scarlet, Sjukdomen och Döden.
Månadens sämsta bok: Har bara läst bra böcker denna månaden, så jag hoppar över denna kategorin.
Månadens bästa karaktär: Benjamin från TATUH
Månadens sämsta karaktär: Vad svårt... Nej. Det är ingen som är sämst denna månaden!
Antal lästa böcker: 8
Antal lästa sidor: 2930
 
Såhär mycket har jag nog aldrig läst under en månad. Och faktumet att jag bara har läst bra böcker gör ju inte saken sämre! Efter en sommar som har varit en enda lång lässvacka har september varit årets bästa läsmånad!
#1 - - Elina:

Jag måste fortsätta läsa torka aldrig tårar serien, har bara läst första!

Svar: Tycker jag verkligen att du ska göra! De är hur bra som helst :)
None None

Till top