biblioteket

Every day

Nytt och lånat every day Permalink1
 
 
Jag slutade lite tidigare än vanligt idag, så jag bestämde mig för att skaffa ett bibliotekskort i staden jag för tillfället har min praktik i. Sagt och gjort, jag fick mitt kort och började sedan utforska hyllorna. Tror ni jag gick därifrån tomhänt? Skulle inte tro det. Så fort jag fick syn på Every day av David Levithan norpade jag snabbt åt mig den. Har aldrig läst något av honom tidigare, men hittills gillar jag den. Började läsa på tåget hem och är ungefär 60 sidor in.
 
Projekt 5 då? Nja, jag känner mest bara för att kasta bort det där projektet. Det är inget kul med restriktioner när det kommer till böcker. Så jag vet inte om jag kommer fortsätta med det, trots att jag vill läsa mina olästa böcker här hemma. Tror jag tar det lite som det kommer istället. Läsningen blir så mycket roligare när man kan gå och köpa/låna en bok när man känner för det, istället för att ha dåligt samvete för att man bryter mot sitt köpförbud (eller vad man ska kalla det). Så får det bli. Amen.
#1 - - Carro:

Har precis läst ut den! Fast jag hoppas att du kommer att tycka ännu bättre om den än vad jag gjorde :)

Svar: Hittills gillar jag den massor! Men vi får väl se när jag har läst ut den vad slutdomen blir :P
None None

Till top