biblioteket

Månadsupdate - Oktober

Månadsupdate månadsupdate, oktober Permalink1
 
Månadens bästa bok: Boktjuven, tätt följd av Rosengädda nästa!
Månadens sämsta bok: Det får ju bli City of ashes då, även om den var ganska bra den med
Månadens bästa karaktär: Bror
Månadens sämsta karaktär: Räknas Hitler som en karaktär? Han finns ju med i Boktjuven, men är liksom mest bara omnämnd. Men annars får det nog bli The Inquisitor, hon var bara obehaglig!

Antal lästa böcker: 3
Antal lästa sidor: 1385
 
Inte så många men över lag väldigt bra böcker i oktober. Börjar känna mig tveksam om jag kommer hinna med mina 50 böcker i år. Är också tveksam om jag kommer göra en sådan utmaning igen, läsandet har blivit lite som ett jobb nu när det börjar dra ihop sig. Kommer inte hinna läsa så mycket i november, varför kommer jag skriva om imorgon!
#1 - - Elin - Bokparadiset:

Om läsande börjat kännas som ett jobb tycker jag verkligen du ska strunta i att försöka hinna läsa 50 böcker. Tråkigt när det blir press på en att läsa.

SV: Ja jag blev verkligen förvånad så nu är jag riktigt sugen på att läsa fortsättningen! :)

Svar: Ja, jag känner nog det också. Ska försöka ta läsningen med en klackspark nu under resten av året och tänka bort den där utmaningen :)
None None

Till top