biblioteket

Liten biblioteks-guide

Diverse Permalink0
Jag tänkte att det kunde kanske vara bra att förklara lite mina tankar kring en del av elementen som kommer finnas här på bloggen. Detta kommer självklart utvecklas allt eftersom tiden går, men ändå.

I kategorin Recensioner kommer jag (som ni kanske kan klura ut alldeles själva) recensera böcker. Det är inte svårare än så.

Kategorin Biblioteket frågar kommer innehålla frågor från mig till er läsare. Det kan vara allt från vem er favoritförfattare är till vilka böcker ni gärna skulle använda när ni vill göra ett mysigt bokbål.

Ni läsare får gärna tipsa mig om bra böcker eller lämna önskemål angående vilka böcker ni vill att jag ska recensera. Kanske har ni några bra tips på hur bloggen kan utvecklas? Kommentarsfältet is your friend!

Och såhär kommer mina betyg se ut i mina recensioner:

 5 av 5
 4 av 5
 3 av 5
 2 av 5
 1 av 5
 0 av 5

Jag tror ni förstår.
Till top